FAQ – najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy jest gdzie zaparkować?
Przed każdym salonem znajduje się parking bądź miejsca postojowe, dlatego nie ma najmniejszego problemu z zaparkowaniem samochodu.

2. Czy można płacić kartą?
We wszystkich salonach – z wyjątkiem miasta Wolbrom – za okulary, soczewki czy akcesoria, można płacić kartą. Prosimy jednak mieć na uwadze, że lekarz okulista nie posiada terminala płatniczego.

3. Czy na wizytę okulistyczną mogę przyjść w makijażu?
Zalecamy nie malować się na wizytę, gdyż utrudnia to pracę lekarza. Często pacjentowi podawane są dodatkowe krople, które momentalnie rozmazują wszelki makijaż.

4. Czy mam wziąć stare okulary?
Tak. Niezależnie od tego, czy są to okulary do bliży czy do dali.

5. Czy mogę przyjść w soczewkach?
Przy wykonywaniu badania tomografem czy pola widzenia soczewki w żaden sposób nie przeszkadzają. Jednak przy doborze korekcji należy je zdjąć. Zalecamy zabrać ze sobą swój pojemniczek na soczewki. Płyn do soczewek lekarz udostępni w gabinecie.

6. Czy jak mam już swoją oprawkę, to mogę dorobić tylko szkła?
Jak najbardziej, zapraszamy ze swoimi ulubionymi oprawkami.

7. Jak długo obowiązuje gwarancja na okulary?
Na okulary udzielamy rocznej gwarancji. Przy oprawkach przecenionych nie możemy jednak zapewnić Państwu dostępności konkretnych części.

8. Jak długo trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji?
W zależności od firmy, z której pochodzi oprawka, reklamacje rozpatrywane są od jednego do sześciu tygodni.

9. Jak długo czeka się na nowe okulary?
Na zwykłe okulary do bliży czy dali czeka się od 1 do 4 dni. Na okulary progresywne do 12 dni roboczych.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.